Tobulinti verslo procesus nėra taip sunku, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai užduoti teisingus paprastus klausimus ir rasti atsakymus.

Vadovai ir darbuotojai žino, kokius verslo procesus jie vykdo. Šie procesai pateikiami diagramų pavidalu arba aiškiai suformuluoti kaip priimti įmonės darbo metodai.

Vadovai stebi verslo procesų kokybę naudodamiesi oficialių rodiklių sistema, kuri gali įvertinti pagrindinių išteklių ir rezultatų kokybę bei išmatuoti darbo efektyvumą. Operacijos, kurios nesukuria vertės parodo veiklos efektyvumo rodikliai.

Įmonės vadovybė reguliariai investuoja pastangas ir išteklius į verslo procesų tobulinimą. Kai kuriais atvejais investicijos yra skirtos tam tikroms operacijoms, tokioms kaip užsakymų apdorojimas, pagerinti, o kitoms – padidinti bendrą įmonės konkurencingumą, pavyzdžiui, tobulinant naujų produktų kūrimą ar kuriant strategiją.
Įmonės, nepriklausančios verslo procesų valdymui, gali imtis panašių veiksmų, tačiau tai daro ne sistemingai.

Verslo procesų pertvarkymas (angl. Business Process Reengineering, BPR) valdymo technika, leidžianti radikaliai pagerinti verslo procesus tiek atskiroje įmonėje, tiek tarp įmonių, siekiant žymiai pagerinti veiklos rezultatus. Meteorinis šios technikos augimas prasidėjo 1990-ųjų pradžioje, kai Michaelas Hammeris ir Jamesas Champy paskelbė savo novatorišką bestselerį „Corporation Reengineering“.

Gerai vykdoma verslo procesų tobulinimo programa gali suteikti daug reikšmingų rezultatų jūsų organizacijai. Pavyzdžiui, supraskite, kaip efektyviai jūsų komanda tenkina klientų ir kitų verslo padalinių poreikius. Prisidėti prie personalo pritraukimo strategijos peržiūros, siekiant pagerinti žinias ir įgūdžius, pagerinti